مطلب وبلاگ

معیار انتخاب تالار عروسی

مطالب آموزشی

شب عروسی شبی تکرار نشدنی و یکی از مهم‌ترین شب ها برای هر فردی است. شبی که زوجین برای تدارکات آن ماه‌ها قبل برنامه ریزی کرده و ممکن است هزینه بسیار زیادی نیز برای آن صرف کرده باشند تا به یادماندنی‌ترین و خاطره‌انگیزترین شب زندگی خود را ثبت و ماندگار کنند. به همین دلیل در این مقاله سعی داریم معیارهای انتخاب یک تالار عروسی مناسب را مانند: موقعیت مکانی تالار ، ظرفیت تالار ، هزینه آن ، کیفیت غذا و پذیرایی و دکوراسیون و غیره بررسی کنیم تا انتخاب بهترین تالار عروسی در تهران و… را برای زوجین راحت تر کند.

معیار های اساسی انتخاب تالار

برای انتخاب بهترین تالار یا باغ تالار عروسی در تهران یا هر شهر دیگری هر زوجی می‌تواند ملاک‌های متفاوتی براساس اولویت‌ها و بودجه خود داشته باشد. ما به بررسی چند نمونه از مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیارها می‌پردازیم:

موقعیت مکانی تالار

نزدیک بودن تالار شما به آتلیه یا باغی که عروس و داماد برای عکاسی می‌روند و سالن زیبایی از نکات مهم و مثبت یک تالار است. از طرفی دسترسی راحت و آدرس مشخص تالار از نکات مهمی است تا میهمانان شما در روز مراسم عروسی بتوانند به راحتی تالار را پیدا کرده و سر وقت در مراسم شما حاضر باشند.

ورودی زیبای تالار

هنگام انتخاب تالار به ورودی و لابی آن توجه کنید. زیرا نخستین جایی که شما وارد آن شده و همه از شما استقبال می‌کنند قسمت ورودی و لابی می‌باشد. در فیلم برداری نیز نخستین جایی که در فیلم از ورود شما ثبت می‌شود همین قسمت است. در نتیجه زیبایی و خاص بودن این قسمت از نکات مهم در انتخاب تالار است.

ظرفیت تالار یا باغ تالار

ظرفیت تالار از جمله معیارهای مهم برای هر عروس و دامادی می‌باشد. اولا باید با توجه به تعداد میهمانان تالاری متناسب با همان ظرفیت را انتخاب کنید تا میهمانان در آن احساس آرامش کرده و تهویه در آن به خوبی انجام شود.

کیفیت غذا و دسر

حتما غذاها، دسر و نوشیدنی‌های تالار را قبل از مراسم امتحان کرده و از کیفیت تمام آن‌ها اطمینان حاصل کنید. از زمان و نحوه سرو غذاها و دسرها نیز اطمینان حاصل کنید تا در زمان مناسب و به درستی این کار را انجام دهند تا دسرها گرم یا سرد نشود.

اجرای موسیقی

در مورد نوع و کیفیت سیستم صوتی تالار یا باغ تالار اطمینان حاصل کنید. درباره نوع و سبک موزیک‌هایی که پخش خواهند شد همه رو در نظر بگیرید تا مطابق میل و سلیقه شما باشد.

نورپردازی حرفه‌ای

نورپردازی از جمله موارد مهمی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. نورپردازی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی فیلم شما خواهد داشت. هماهنگی نورپردازی و موسیقی نیز از نکات مهمی است که حتما باید در مورد آن‌ها با مسئول تالار صحبت کنید.

پارکینگ اختصاصی

حتما دقت کنید تالاری که انتخاب می‌کنید پارکینگ ترجیحا اختصاصی با ظرفیت کافی داشته باشد؛ تا میهمانان برای پارک خودرو خود دچار دردسر نشوند.

نحوه برخورد و پذیرایی خدمه

نحوه پذیرایی خدمه و برخورد آن‌ها با میهمانان شما از نکات قابل توجه ای است. اینکه برخورد خدمه با میهمانان و پاسخ گویی به میهمانان باید در کمال ادب و احترام انجام شود.

دکوراسیون تالار یا باغ تالار

دکوراسیون داخل تالار خود شامل موارد متعدد و مهمی می‌شود. این موارد شامل: جایگاه عروس و داماد، پیست رقص، اتاق عقد زیبا، میز و صندلی و غیره می‌باشد.

جایگاه عروس و داماد

به جایگاه عروس و داماد بسیار توجه کنید. جایگاه عروس و داماد باید دکوراسیون، گل آرایی و نورپردازی عالی داشته باشد. این جایگاه باید در قسمتی از تالار باشد که عروس و داماد به راحتی بتوانند تمام میهمانان خود را دیده و از حضور آنان لذت ببرند.

پیست رقص

پیست رقص باید فضای کافی برای رقص تمامی میهمانان راداشته باشد. به نوعی باید با ظرفیت تالار شما هم خوانی داشته باشد. در صورتی که پیست رقص کوچک باشد باعث ازدحام و شلوغی در زمان رقص شده و کیفیت و زیبایی فیلم شما را پایین می‌آورد.

اتاق عقد زیبا و مجلل

بسیاری از عروس ودامادها مراسم عقد خود را معمولا در تالار برگزار می‌کنند تا کادو های خود را بگیرند. لزومی نیست تا تمامی میهمانان در اتاق عقد حضور داشته باشند یا می‌توانند بعد از دادن کادو خود اتاق عقد را ترک کنند تا مانع شلوغی و ازدحام بی‌جا شوند. به تمیزی و زیبا بودن سفره عقد توجه کنید تا مطابق میل شما و به اندازه کافی زیبا باشد.

میز و صندلی

اولین چیزی که در بدو ورود توجه میهمانان را به خود جلب می‌کند، میز و صندلی تالار و نحوه چیدمان آنهاست. پس دقت کنید تا میز و صندلی‌ها سالم و تمیز باشند. و چیدمانی منظم و زیبا داشته باشند.

هزینه منو تالار

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیارها درانتخاب تالار هزینه و قیمت منوی آن می‌باشد؛ که برای هر عروس و دامادی از اصلی‌ترین ملاک‌ها می‌باشد. یک تالار مناسب باید علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب در غذا، دسر و خدمه قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز داشته باشد.

نظم در برگزاری مراسم

وجود نظم و مدیریت صحیح در برگزاری مراسم و نحوه پذیرایی از نکات بسیار قابل توجه‌ای می‌باشد. زیرا در صورت عدم داشتن نظم در طول شب، برگزاری مراسم قطعا با مشکلاتی همراه خواهد بود که موجب نارضایتی عروس و داماد و میهمانان خواهد شد.

قبل از هرگونه اقدامی برای برگزاری مراسم نامزدی، عروسی، تولد و یا همایش های اداری و رسمی حتما با مشاورین ما در مجموعه بین المللی روژین تماس بگیرید. خدمات مجالس و تشریفات روژین تمام امکانات مورد نیاز برای برگزاری مراسم شما را به صورت کاملا اختصاصی در یکی از بهترین باغ تالار های عروسی در تهران را ارائه می دهد.

همراه: 0912930157809121056703

 تلفن ثابت: 02122149626

ما را در صفحه رسمی اینستاگرام دنبال کنید.

پاسخ دهید