مطلب وبلاگ

انتخاب حلقه ازدواج مناسب

حلقه ازدواج حلقه‌ای است که تا آخر عمر در انگشت شما خواهد بود و نمادی از مهم‌ترین روز زندگی شما یعنی روز ازدواج شماست. وجود حلقه ازدواج در دست زوجین به نوعی تعهد نیز محسوب می‌شود. به همین دلیل باید برای خرید این حلقه دقت لازم را کرده و تمامی جوانب آن را بررسی نمایید تا بتوانید بعدها از آن به راحتی استفاده کنید. در ادامه به انواع جنس حلقه ازدواج ، مدل و قیمت آن می‌پردازیم.

جنس انواع حلقه ازدواج :

اولین نکته در انتخاب حلقه ازدواج، انتخاب جنس آن است. فلزات زیادی برای ساخت حلقه وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سبک و سلیقه خود و هزینه آن فلز مورد نظر برای حلقه را انتخاب کنید. فلزی که معمولا برای حلقه ازدواج عرف است طلای سفید یا زرد است. ولی اگر شما بخواهید که قیمت آن را کاهش داده یا برعکس مبلغ بیشتری برای آن هزینه کنید می‌توانید از فلزات دیگر نیز استفاده کنید.

حلقه ازدواج از طلای زرد

انتخاب طلای زرد برای عروس و دامادهای سنتی انتخاب بهتری است. برای اینکه بخواهید حلقه ست انتخاب کرده و در عین حال هزینه کمتری هم برای شما داشته باشد؛ می‌توانید به جای طلای 18 عیار از طلای 14 یا 9 عیارز استفاده کنید.

 

انواع جنس و مدل حلقه ازدواج | قیمت حلقه ازدواج

حلقه ازدواج از طلای سفید

کسانی که زیاد به دنبال تجملات نبوده و می‌خواهند طلای ساده و شیکی داشته باشند طلای سفید گزینه بهتری می‌باشد. از طرفی مزیت طلای سفید این است که هرگاه خط و خشی بر روی آن بیفتد می‌توانید به راحتی آن را تعمیر کنید.

 

انواع جنس و مدل حلقه ازدواج | قیمت حلقه ازدواج

حلقه ازدواج از جنس پلاتین یا پلاتینیوم

پلاتینیوم فلزی سفید رنگ است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. این فلز نسبت به طلای سفید یا زرد مقاومت بیشتری دارد و به راحتی می‌توان هر روزه بدون نگرانی از آن استفاده کرد. ولی به دلیل اینکه این فلز نایاب‌تر است هزینه آن بیشتر بوده و نسبت به طلا گران‌تر است.

مدل حلقه ازدواج :

حلقه‌ها انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها نگین‌دار هستند که اغلب نگین‌های آنان از برلیان و الماس می‌باشد. اگر هزینه حلقه‌ها برای شما مهم نیست می‌توانید از حلقه‌های نگین‌دار انتخاب کنید. اما اگر نگین دوست نداشته ولی به دنبال داشتن جلوه در حلقه خود هستید می‌توانید از حلقه‌های طرح‌دار یا تراش خورده استفاده کنید. برخی از عروس و دامادها نیز به دنبال تجمل نیستند و حلقه‌های کاملا ساده مانند رینگ را ترجیح می‌دهند.

 

انواع جنس و مدل حلقه ازدواج | قیمت حلقه ازدواج

انتخاب حلقه ست:

زیبایی و خاص بودن حلقه‌های ازدواج به ست بودن آن است. ممکن است پیدا کردن حلقه ای که طرح آن در دست آقایان هم زیبایی داشته باشد کار سختی باشد ولی امروزه با گستردگی که در طراحی طلا و جواهرات وجود دارد با کمی گشتن می‌توانید حلقه ست مناسبی پیدا کنید.

 

انواع جنس و مدل حلقه ازدواج | قیمت حلقه ازدواج

قیمت حلقه ازدواج :

حلقه ازدواج قیمت مشخص و ثابتی ندارد. زیرا قیمت آن به موارد بسیار زیادی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها مدل و جنس حلقه می‌باشد. از طرفی به دلیل اینکه قیمت طلا روزانه است و دائما تغییر می‌کند، بستگی دارد زمانی که شما قصد خرید حلقه را دارید نرخ طلا چه قیمتی باشد. نکته مهم دیگر در قیمت حلقه سایز و گرم حلقه‌ها می‌باشد که معمولا حلقه مردان به دلیل اینکه بزرگتر است، گران‌تر می‌شوند.

 

قبل از هرگونه اقدامی برای برگزاری مراسم نامزدی، عروسی، تولد و یا همایش های اداری و رسمی حتما با مشاورین ما در مجموعه بین المللی روژین تماس بگیرید. خدمات مجالس و تشریفات روژین تمام امکانات مورد نیاز برای برگزاری مراسم شما را به صورت کاملا اختصاصی در یکی از بهترین باغ تالار های عروسی در تهران را ارائه می دهد.

همراه: 0912930157809121056703

 تلفن ثابت: 02122149626

ما را در صفحه رسمی اینستاگرام دنبال کنید.

پاسخ دهید