مطلب وبلاگ

گل آرایی در جشن عروسی

گل آرایی یکی از اقدامات مهم جشن‌ها و مراسماتی مثل تولد، نامزدی، عقد و خصوصا عروسی است که نمی‌توان از تاثیر مثبت آن در دیزاین مراسم چشم پوشی کرد. نکته قابل توجهی که در گل آرایی مراسم وجود دارد، این است که این امر، کاملا تخصصی است و نیاز به تجربه زیادی دارد. پس هر فرد عادی نمی‌تواند از پس دیزاین یک محیط بوسیله گل‌ها بر بیاید. گل آرایی را می‌توان از ورودی تالار گرفته تا جایگاه عروس و داماد اجرا کرد. دیزاین مراسمات با گل آرایی جلوه ای شیک و مجلل به مراسمات شما خواهد بخشید. همراه گروه تشریفات مجالس روژین باشید.

اهمیت و تاثیر گل آرایی در جشن عروسی

همانطور که در بالا گفتیم گل آرایی باعث می‌شود مراسم شما بسیار باشکوه و مجلل به چشم بیاید. گل ، از مهم ترین و زیباترین المان‌های دیزاین مراسم عروسی و… است در همه کشورها و فرهنگ‌ها می‌توان آن را مشاهده کرد. همانطور که می‌دانید گل آرایی نیازمند تخصص و تجربه خاصی در این زمینه می‌باشد در غیر این صورت دیزاین زیبایی نمی‌توانید داشته باشید. ما در گروه تشریفات مجالس روژین با همراهی تیمی متخصص و حرفه ای در زمینه گل آرایی، آماده ارائه انواع سبک‌های گل‌آرایی از ورودی تالار گرفته تا دیزاین و گل آرایی میز شام، جایگاه عروس و داماد و… هستیم.

گل آرایی در بخش‌های مختلف تالار

علاوه بر دسته گل و ماشین عروس، بخش‌های مختلفی از تالار هستند که شما به دلخواه می‌توانید آن را دیزاین کنید. برای مثال میز میهمان، میز شام، میز عروس داماد و…. در زیر قصد داریم انواع این بخش‌ها را نام ببریم و به توضیح مختصری ازآن بپردازیم. همراه ما باشید:

  • دیزاین ورودی تالار
  • دیزاین فرش گل
  • دیزاین میز میهمانان
  • دیزاین شام
  • دیزاین جایگاه عروس و داماد
  • دیزاین حلقه گل
  • دیزاین لوستر گل
  • دیزاین دیوار گل
  • دیزاین کیک عروسی

دیزاین ورودی تالار:

مهم ترین بخش یک تالار یا باغ که دیزاین و گل آرایی آن زودتر از هرجای دیگر به چشم می‌آید، ورودی باغ یا تالار است. قطعا میهمانان قبل از هرچیز با ورودی برخورد خواهند داشت. پس گل آرایی این بخش از تاار عروسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

اهمیت و تاثیر گل آرایی تالار و سالن

دیزاین میز میهمانان:

مراسم شما در چه در سالن برگزار شود چه در فضای باز، نیاز به دیزاین و گل آرایی دارد بلکه میزها زیبا تر ومجلل تر جلوه کنند. دیزاین گل‌ها باید متناسب و هماهنگ با ظروف و رومیزی‌ها باشد.

اهمیت و تاثیر گل آرایی تالار و سالن

دیزاین میز پذیرایی و شام:

اگر شما پذیرایی و شام را به صورت سلف سرویس انجام می‌دهید، دیزاین و گل آرایی میز در کنار غذاها و دسرهای رنگی و مختلف، جذابیت میز شام را چندین برابر می‌کند.

اهمیت و تاثیر گل آرایی تالار و سالن

دیزاین جایگاه عروس و داماد:

از مهم ترین قسمت‌های یک سالن عروسی، قطعا جایگاه عروس داماد است.
جایگاه عروس و داماد بلکه در تمام طول مدت مراسم، تمام نظرها را به خودش جلب می‌کند.
به همین جهت دیزاین و گل آرایی آن بسیار حائز اهمیت است. از طرف دیگر گل آرایی جایگاه عروس و داماد تاثیر زیادی در زیباتر شدن عکس‌های دست جمعی شما دارد. جایگاه عروس و داماد را می‌توان با گل‌ها و ایده‌های مختلفی بسته به سلیقه عروس و داماد دیزاین کرد.

اهمیت و تاثیر گل آرایی تالار و سالن

دیزاین دیوار گل:

یکی دیگر از ایده‌های گل آرایی و دیزاین مراسم عروسی، ایجاد دیواری از گل است.
این دیوار را در هر کجای سالن می‌توان اجرا کرد ولی بیشتر مناسب دیوار پشت جایگاه عروس و داماد است.
این ایده هم تاثیر زیادی در شکوه و جذابیت مراسم دارد.
برای گرفتن عکس‌های دست جمعی هم ایده خوبی است.

اهمیت و تاثیر گل آرایی تالار و سالن

دیزاین حلقه گل:

ایده دیگری که می‌توان با گل آرایی اجرا کرد، ایجاد حلقه‌هایی پوشیده از گل است.
این حلقه را در هر کجای سالن یا باغ می‌توان اجرا و آویزان کرد.

اهمیت و تاثیر گل آرایی تالار و سالن

دیزاین کیک عروسی:

یکی دیگر از ایده‌های قابل اجرا در مراسمات عروسی، دیزاین کیک عروسی است.
کیک‌های عروسی که در جایگاه عروس و داماد قرار می‌گیرند را می‌توانید با توجه به سبک انتخابی دیزاین و گل آرایی کنید.

اهمیت و تاثیر گل آرایی تالار و سالن

گروه تشریفات مجالس روژین

خدمات مجالس و تشریفات عروسی لوکس روژین در تهران با بیش از یک دهه تجربه درخشان، مفتخر است که با ارائه خدمات شگفت انگیز برای برگزاری نقش خاطره بزند در ذهن تک تک آن‌هایی که قرار است میهمان شما باشند.
خدمات مجالس و تشریفات بین المللی روژین علاوه بر ارائه خدمات مجالس عروسی، در زمینه برگزاری همایش‌ها، سمینارها و انواع ایونت‌ها نیز نامی ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.
از صفر تا صد برای مجموعه لوکس روژین با کادری مجرب و آموزش دیده برای برگزاری یک مراسم بی نقص و با شکوه با انواع خدمات این خاطره آفرینی در خدمت شما خواهد بود.

قبل از هرگونه اقدامی برای برگزاری مراسم نامزدی، عروسی، تولد و یا همایش‌های اداری و رسمی حتما با مشاورین ما در مجموعه بین المللی روژین تماس بگیرید.
خدمات مجالس و تشریفات روژین تمام امکانات مورد نیاز برای برگزاری مراسم شما را به صورت کاملا اختصاصی ارائه می‌دهد.
روژین انتخاب اول برای خاطراتی ماندگار است.

همراه: 0912930157809121056703

 تلفن ثابت: 02122149626

ما را در صفحه رسمی اینستاگرام دنبال کنید.

پاسخ دهید